miercuri, 5 ianuarie 2011

ADOLESCENȚIADA

     Adolescențiada este numele expediției pe care am început-o pentru a afla care sunt faptele de vitejie de care sunt capabili prietenii mei, adolescenții. O vreme am fost dezamăgită să aflu doar despre accidente, spargeri, crime, violuri etc. Credeam că adolescențiada mea nu va avea succes.
     Am descoperit recent că există și altfel de adolescenți, diferiți nu doar prin faptul că își fac patul sau spală vasele, ci săvârșesc lucruri care pot uimi pe oricine.
     La sfârșitul sezonului, după ce vom cunoaște suficient de mulți adolescenți-eroi, vom hotărî împreună cine va fi cel care va primi premiul ADOLESCENȚIA.
     Cei care doresc să ne ajute să găsim cât mai mulți participanți la concurs, vor avea parte și ei de premii, pe măsura implicării lor.

Niciun comentariu: