marți, 7 decembrie 2010

călătorie în adolescenţă

     Cu ceva vreme în urmă mă pregăteam să-mi petrec vacanţa într-un loc plăcut, cu o climă uşor diferită de cea din ţara noastră. Aveam câteva cunoştinţe care fuseseră deja într-o călătorie similară şi m-am gândit să le cer să-mi facă câteva recomandări care să îmi facă vacanţa de neuitat. Nu am putut să nu remarc unicitatea fiecărei experienţe şi perspectivele foarte diferite din care erau analizate aceleaşi experienţe comune de viaţă. Am primit sfaturi valoroase şi multe dintre ele mi-au fost foarte folositoare. Am avut o vacanţă de neuitat pe care într-o mare măsură o datorez şi bunăvoinţei sfătuitorilor mei.
     Acum mă pregătesc pentru o altă vacanţă. Vreau să călătoresc în adolescenţă. Am început deja pregătirile, dar uneori intru în pană de idei. Dacă v-aţi bucurat deja sufletul cu această experienţă, abia aştept să îmi oferiţi sfaturile voastre pentru o vacanţă de neuitat!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Dacă pleci în adolescenţia nu uita să iei cu tine umbrela! Ploua foarte destul de des şi de multe ori cu lacrimi!

Anonim spunea...

Eu aș spune să nu faci această călătorie. Nu este o țară pre civilizată!